el Taller dels Pastissets: Rilakkuma cake

23 d’octubre 2013

Rilakkuma cake

M'encanta el Rilakkuma! els amants del món kawaii segur que el coneixeu... és l'os aquell amb el cap enoooorme i marró, i careta de no haver trencat mai un plat. Vaja, que el mires i t'agafen unes ganes tremendes d'abraçar-lo! està super de moda al Japó, un lloc ple de coses "mones" que cada vegada tinc més ganes de visitar. Què dieu, us agradaria conèixer les interioritats d'aquest pastisset?
 

Es tracta de dos pastissos de pa de pessic genovès farcits amb buttercream de xocolata i folrats amb fondant Sodifer, muntats al damunt d'una estructura interna de fusta com aquesta:

 

La base gran inferior està folrada amb goma eva, i al damunt de la base superior hi van col·locats els dos pastissets atravessats per una broqueta que els hi dóna més estabilitat. Pel que fa a l'os Rilakkuma, està fet amb RKT i fondant amb CMC.


La veritat és que després del curs amb la Georgia de Puckycakes de l'any passat (de l'any passat mare meva! si és que passa el temps volant... i jo faig massa coses!!) m'havia quedat amb les ganes de posar en pràctica tot el que vaig aprendre en un disseny propi, i l'aniversari dels meus super nebots guapos com ells sols, l'Eden i l'Aitor, va ser l'excusa perfecte.


I per avui res més, la setmana que ve més sorpresetes... perquè sapigueu que m'he proposat mantenir actualitzat aquest blog. El que no sé és com m'ho faré per aprovar també els examens de la uni... però això ja és una altra història! que acabeu de passar una fantàstica setmana!

5 comentaris:

  1. Enhorabona per la tornada al blog!! I pel pastís clar, és preciós! Com sempre t'he dit, ets una autèntica mestra!!! :D

    ESTER

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Ester! ♥
      Però tu no et quedes gens curta eh! encara estic flipant amb la teva cabana de volta... impressionant tots els detalls, felicitats! :) Un petonet!!!

      Elimina
  2. Que pasada de pastel!! me encanta, me encanta, me encanta!!!! Besitos! Flor

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que guai, me alegro de que te guste Flor! mil gracias por tu comentario ♥

      Elimina
  3. Simplement espectacular! M'encanta!! Enhorabona!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...