el Taller dels Pastissets: Curs amb la Georgia de Puckycakes

15 de juliol 2012

Curs amb la Georgia de Puckycakes

Pels que encara no coneixeu Puckycakes us diré que és una escola-taller de pastissos ubicada a primera línia de mar de la fantàstica població de Roses. I qui s'amaga darrera de Puckycakes? doncs la Georgia Suter, una dissenyadora i "enginyera" de pastissos amb una gran traça i imaginació! personalment fa temps que sóc seguidora del seu bloc i tenia moltes ganes d'apuntar-me a un dels seus cursos. El cap de setmana passat se'm va presentar l'ocasió perfecte, un curs avançat en el que es tocava RKT, modelat, i tornejat del pa de pessic... amb una estructura impossible!!! em moria de ganes de descobrir alguns dels seus secrets pastissers així que no m'ho vaig pensar gaire i m'hi vaig apuntar. Aquest és el meu resultat!



Sincerament, el primer cop que vaig veure la foto del pastís original de la Georgia vaig pensar que es tractava només d'un petit modelat, que allà no hi podia haver un pa de pessic comestible... però quan vaig rebre la seva informació sobre el curs em va aclarir que si, que el que hi ha sobre el tronc és un PA DE PESSIC!!! no em digueu que no és al·lucinant?! queeeeè, que no us ho creieu? doncs aquí en teniu la prova...




Si és que aquesta Georgia és la bomba!!! jo estic emocionadíssima amb tot el que he après al curs i espero posar-ho en pràctica ben aviat, us el recomano al 100%!




En total vam ser 7 alumnes de les quals una venia d'Alacant, tres d'Almeria, dues noies que hi vam anar des de Barcelona i una que viu al mateix poble de Roses. Realment trobo que la "Puckycakes" no està suficientment reconeguda per la gran qualitat que té, tant com a dissenyadora de pastissos, com a professora. Però temps al temps, segur que en un futur en sentirem molt a parlar i que els seus cursos tindran llista d'espera...




Per mi el més complicat del curs va ser sens dubte el modelat de les cares dels nans. Que xungo per favor! de les tres primeres que vaig fer no n'hi ha cap que sigui íntegrement meva, de fet n'hi ha alguna que és tota íntegrament de la Georgia... va ser una mica desesperant! a més, les vam fer a última hora de dissabte quan ja estàvem completament esgotades així que ja us ho podeu imaginar. Però al final vaig aconseguir modelar una cara jo tota sola i només en 2 minuts, miracle!!! jo diria que és la de l'esquerra de la foto... té les galtes una mica rares però no patiu que milloraré... espero! ;)




Aquí veieu la profe amb algunes de les noies en acció. Si us hi fixeu hi ha un pastisset diferent, el segon començant per la dreta. Les noies d'Almeria van preferir fer la copa de l'arbre amb RKT per temes de trasllat i conservació, a més d'aquesta manera l'han pogut guardar de record, no com el meu que ha acabat d'aquesta manera...




NOOOOOOOOOOO!!!!!! jajajaja! però espera espera, no avancem esdeveniments i rebobinem una mica. Veiem els detalls del pastís més d'aprop:




Primer pla del nan penjat i de l'arbre: el primer s'ho passa pipa recollint pomes i penjant-se de les branques i el segon n'està fins als c...... piiiiiiií!!!!




El nan "currante", un gran recol·lector de pomes! ànims que ja acabes!!!




Però un dia una terrible catàstrofe natural va acabar amb la plàcida vida dels nans, que van veure com un gran ganivet queia del cel i es carregava el seu paradís de pomes!




Mmmmmm....




I una més, amb vista posterior del tronc inclosa.




Us he de dir que va ser un curs esgotador, un total de 22 hores de feina repartides en dos dies en les quals quasi moro de cansament i mal de cap... però amb un ambient super agradable i un resultat fantàstic, així que repetiria amb els ulls tancats. Qui m'hagués dit fa dos anys quan vaig fer el meu primer curs de pastissos amb la Megasilvita que acabaria sent capaç de fer meravelles així!

Que tingueu una feliç setmana!!! ^_^

8 comentaris:

  1. Hola! que bonic!!!! ús he conegut a STIC els premis del blog 2012! jo també hi estic apuntada, i mirant mirant he vist el vostre bloc i m'ha encantat!! petons de gemma
    de http://pelplaerdecuinar.blogspot.com.es

    ResponElimina
  2. a! a més, ja teniu una altra seguidora! una feina exel·lent!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Gemma, ara mateix entro a xafardejar el teu! ;) un petonet!

      Elimina
  3. Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris, sempre em fa molta il·lusió que em deixeu les vostres impressions sobre el bloc, els vostres suggeriments o allò que us vingui de gust! :) un petó ben fort!!!

    ResponElimina
  4. Hola! Teniu un premi en el meu bloc! Passeu-lo a recollir quan volgueu!

    ResponElimina
  5. ¡Caram! sera per premis... al meu blog t'en espera un altre. Felicitats, m'encanta el teu blog. http://recetasydulces.blogspot.com.es/2012/10/premio-liebster-pastissos-i-mes.html

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...