el Taller dels Pastissets: Perquè jo ho valc: auto-pastisset d'aniversari

12 de març 2012

Perquè jo ho valc: auto-pastisset d'aniversari


Doncs si tu, el temps vola... us podeu creure que el passat 18 de desembre vaig fer 35 anys??? si si nois, 35 anyets... l'edat crítica en que oficialment es pot dir que se t'està passant l'arròs, això és graviiiiíssim!!! però no passa res, l'important és celebrar els anys amb alegria... i no tenir arrugues, jajaja! i si és possible, celebrar-los amb una gran festa i un pastisset ple de coloraines. Aquest any em venia de gust autoregalar-me un gran pastisset inspirat en un dels meus dos grans ídols en el món de la decoració dels pastissets, l'Andrea Sullivan de Andrea's Sweetcakes. Això és el que va sortir, aviam què us sembla!



Prèviament a la "construcció" d'aquest pastisset vaig fer un esbós en paper per fer-me a la idea dels colors i mides que li volia donar, i algú es va atrevir a dir que arquitectònicament tenia una estructura impossible... la veritat és que jo tampoc estava gens segura que arribés d'una peça al restaurant...


Però hi va arribar sencer i va resistir tota la celebració com un campió. I jo superorgullosa de l'apuntalament, clar! aquí podeu veure un parell més de fotos dels detalls, tant l'espelma com l'hipo són fets amb sucre.


He de dir que vaig tenir alguns problemes d'estructura amb el cupcake gegant, no n'havia fet mai cap així de gran... però de tot se n'aprèn i el proper cop sortirà millor, clar que si!
Atenció que arriba el moment de bufar les espelmes... una... dues... i tres!!!


Moltes gràcies a tots els que vau venir a la celebració, sou genials! i gràcies també al Danilo del BelleBuon que ens va preparar un fantàstic sopar, nyam nyam! si us agrada la cuina italiana us recomano visitar el seu restaurant, és boníssim!!!

Espero que us hagi agradat, fins la propera!

2 comentaris:

  1. Si, la veritat es que em resulta increïble que arribés d'una pesa!!! La propera vegada ja demostraré més confiança.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...